pátek 6. dubna 2012

Desatero přikázání č.1: páté

Esta canción pertenece al disco "Hlavolamy I"

Milý synu,
konečně se konaly ty volby, na které jsi tak dlouho čekal.
Ty, kvůli kterým jsi tolik zabil a bojoval.
Volilo se, zda máte právo být
blízko svých rodin a žít,
i přesto, že někdo byl vámi zabit.

Já jsem byl na Tebe celou tu dobu tak pyšný,
i když se mi Tvé chování zdálo trošku hřišné:
byl jsi silný a bojovals za to,
v co jsi věřil,
až do toho, že jsi souhlasil
s tím a řekl jsi: "sí, mato, sí, mato".

Mně to štve,
vím, že jsi jen
něčí stroj,
že myslíš,
že nás chráníš,
ale je to souboj
bratrů.

Toužím po nezávislosti, ale i po svobodě,
po klidu a pokoji, bez krve ve vodě.
Ale - víš, v těch volbách,
i přes ten můj strach
jsem volil "ne":
(totiž) Ty jsi zabil někomu otce
a nemůže už ho nikdy vidět,
takže Ty taky svého otce,
i když budeš za rohem bydlet,
nikdy neuvidíš,
to si nezasloužíš.

Mně to štve,
vím, že jsi jen
něčí stroj,
že myslíš,
že nás chráníš,
ale je to souboj
bratrů.

Mám Tě rád
a proto Tě musím potrestat
i když to nepochopíš,
kvůli sektě, v které spíš.
Budu Tě mít ale vždycky rád.
I tehdy, až utečeš z vězení,
abys mě zavraždil, svého otce,
zaslepený jak už dávno jsi,
a já Tě budu muset zabít, abych se bránil.
Ať pochopíš to nebo ne,
jinak to nejde.

Mně to štve,
vím, že jsi jen
něčí stroj,
že myslíš,
že nás chráníš,
ale opravdu je to souboj
bratrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat